بررسی استخراج - هاکی، اکشن هیجان انگیز با اکتان بالا

بررسی استخراج - هاکی، اکشن هیجان انگیز با اکتان بالا

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 309 | نویسنده : |

کریس همسورث نقش یک مزدور فوق‌العاده سرسخت را بازی می‌کند که در ماموریتی تمام عیار برای نجات پسر ربوده شده یک ارباب جنایت کار می‌کند.

بهترین فیلم های خارجی را با کیفیت فوق العاده از فرافیلم با لینک مستقیم دانلود کنید.
متاسفانه این ربطی به دندانپزشکی ندارد. Extraction یک تریلر اکشن ساخته شده برای نتفلیکس از جانبازان دنیای کمیک مارول - جو روسو فیلمنامه نویس، سم هارگریو متخصص بدلکاری و کارگردانی شده و کریس همسورث ستاره است. این بر اساس رمان گرافیکی سیوداد (که روسو هم نویسندگی آن بود) ساخته شده است که اکشن را از شهر پاراگوئه سیوداد دل استه به داکا در بنگلادش منتقل می کند.

استخراج کمی هولناک و پوچ است، و در پایان یک پلیس خشمگین است - اما باید اعتراف کرد که از نظر اکتان اکشن خالص، روسو و هارگریو نویز را به ارمغان می‌آورند، و تعداد کمی از آنها طولانی هستند. صحنه‌های «تک‌تیرانداز» از راه دور که در آن افراد از کیلومترها دورتر بیرون می‌روند، زیرا گلوله با صدای طنین‌انداز از جمجمه‌شان عبور می‌کند.
همسورث نام نامحتمل تایلر راک است، یک سرباز مزدور فوق سخت و یک جنگجوی افسانه ای، مخفیانه غمگین و تنها. وقتی پسر مدرسه‌ای ارباب جنایت بمبئی، اوی ماهاجان (پانکاج تریپاتی) توسط رقیب مافوق بنگلادشی امیر آصف (پریانشو پاینیولی) ربوده می‌شود، تایلر با مبلغ هنگفتی برای رفتن به داکا استخدام می‌شود - همه اسلحه‌های آتشین و چاقوهای رزمی. چاقو زدن - برای بازگرداندن بچه در واقع او را استخراج کنید. اما وقتی این کار را انجام می‌دهد، تایلر متوجه می‌شود که او را در سراسر مغازه رد می‌کنند و متوجه می‌شود که تنها انسانی که کاملاً دوست دارد اوی (رودراکش جیسوال)، پسر وحشت‌زده‌ای است که اکنون تحت حمایت اوست.

بنابراین زوج شبه پدر و پسر عجیب و غریب در خیابان‌های شلوغ و پر هرج و مرج فرار می‌کنند و بدلکاری‌های چشمگیر و سکانس‌های اکشن فوق‌العاده استروئیدی وجود دارد. گلشیفته فراهانی نقش گرداننده تایلر، نیک را بازی می‌کند که وظیفه‌اش برقراری تماس با او است، در سبکی که اکنون پذیرفته شده‌است. به هر حال چند چتری گوش‌شکن برای پول شما.




می پسندم نمی پسندم

شنبه 10 ارديبهشت 1401 -14:32 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: